DABBA CATERING
DABBA - DIN KANTINE OG CATERINGPARTNER
Dabba leverer dagligt frokostordninger, mødeforplejning, catering og afvikler events og arrangementer. Både eksternt og internt. Vi vil guide jer igennem tilbudsfase, planlægning, afvikling og evaluering så i kan få det optimale ud af jeres arrangement. Vi kan hjælpe når i skal holde et møde, en konference, en firmafest eller et jubilæum.
Dabba Kanteen, Filmbyen råder over flere mødelokaler, filmproduktionslokaler samt et spiseområde med plads til 120 spisende.
Dabba Kanteen, Atletion har store som små faciliteter. Her er plads til store koncerter, store firmafester, konferencer såvel som mindre.
I Dabba har køkkenet stort fokus på klimavenlighed. Både i form af valg af råvarer, fokus på madspild, økologi, CO2 udledning og næsten uden brug af plastik emballage.
Kom og besøg DABBA Kanteen imellem 8.30-15.30 mandag til fredag og kontakt os for at blive oprettet på vores app, så også du kan forudbestille din frokost.
Masser at vælge imellem
Heldagsmøde
- Morgenmad – på buffet i lokalet:
Økologisk kaffe/te & isvand i op til 8 timer
Økologisk hjemmebagt brød, pålæg, ost og marmelade - Frokost – i cafeen:
Dagens valgfrie frokostret inklusiv én soda/saft og isvand. - Eftermiddag – på buffet i lokalet:
Dagens kage
Pris 320,- ekskl. moms
Halvt dagsmøde - morgen
- Morgenmad – På buffet i lokalet:
Økologisk kaffe/te & isvand i op til 4 timer
Økologisk hjemmebagt brød, pålæg, ost og marmelade. - Frokost – i cafeen:
Dagens valgfrie frokostret inklusiv én soda/saft og isvand.
Pris 220,- ekskl. moms
Halvt dagsmøde - eftermiddag
- Frokostbuffet – i cafeen:
Dagens lune ret, 2 salater, brød og smør.
Inklusiv én soda/saft og isvand - Eftermiddag – på buffet i lokalet
Økologisk kaffe/te & isvand i op til 4 timer
Dagens kage
Pris 220,- ekskl. moms
Morgenmøde
- Morgenmad – på buffet i lokalet:
Økologisk kaffe/te & isvand i op til 4 timer
Økologisk hjemmebagt brød, pålæg, ost og marmelade.
Pris 120,- ekskl. moms
Det praktiske
Priserne er ekskl, moms.
BESTILLINGSBETINGELSER / ANTAL
7 dage inden arrangement start skal vi bruge det endeligt antal, som også bliver det faktureret antal. Herefter vil vi kunne opkrævet fuld pris ved nedjusteringer af antal. Ændringer af antal skal ske skriftligt på mail.
Øvrige omkostninger ved bestilling fra eksternt firma, fx musiker, selfie boks, pynt, bar setup, leje af borde etc. vil blive faktureret 100% til jer efter deres afbestillingsbetingelser.
PARKERING
Der er parkering lige til stadion & Arena. Alle pladser er uden betaling.
I Filmbyen, Aarhus er der parkering umiddelbart lige til bygningen imod betaling.
FAKTURERING
Faktura på mad, drikke fremsendes via mail efter endt arrangement.
Faktura pålægges et fakturagebyr på 55,00 kr.
KONTAKT PÅ DAGEN
Har du behov for at komme i kontakt med os på dagen dit arrangement afholdes, skal du ringe direkte til vores afvikler ansvarlig Casper Vester på
tlf.: 53 86 16 83.
FÅ ET TILBUD
Kontakt os i dag, hvis de er interesseret i en frokostordning eller blot har spørgsmål.
"*" indikerer påkrævede felter
Vi henholder sig til HORESTAs afbestillingsregler
Afbestilling af hele arrangementet kan rettidigt ske skriftligt senest 6 uger før dettes afholdelse. Enhver form for reduktion i kurset/konferencen på op til 35 pct. – herunder i antallet af mødedeltagere, tidsrum m.v. – skal rettidigt ske skriftligt senest 3 uger, før kurset/konferencen finder sted. Ved afbestillingen senere end 6 uger før arrangementet skulle finde sted, kan vi kræve en godtgørelse, der svarer til 65 pct. af prisen for de bestilte ydelser.
For mere info se: horesta.dk/media/1934/hvad-man-boer-vide.pdf