Et fællesskabende, åbent og folkeligt spisehus, hvor kultur, mad og mennesker mødes.
Hold din sommerfest på Spiselauget!
Hold din virksomheds sommerfest på Spiselauget! Lad os tage os af det hele – fra lækker mad og forfriskende drikke til den perfekte, sommerlige stemning!
MAD
Vi gør en dyd ud af at være gennemsigtige. Derfor har vi også udspecificeret mad og drikke, så I kan vælge til og fra lige efter jeres ønsker og behov.
3-retters menu – Vi sammensætter en menu efter jeres ønsker og behov
Pris menu pr. pers.: 335,-
Chokolade – Blandet chokolade til kaffen.
Pris pr. pers.:30,-
Natmad – Buffet med byg selv hotdogs med alt det klassiske tilbehør
Pris pr. pers.:85,-
Alle priser er inkl. moms
DRIKKE
Ad libitum – 8timer
Velkomsts bobler: Husets Cava, Juva Masana, Brut
Vin: Husets hvid-og rødvin
Sodavand: Cola Cola, Cola Zero, Fanta, Sprite
Fadøl: Tuborg Classic og Tuborg Pilsner (i kander fra baren)
Pris pr. pers.: 385,-
Tilkøb sjusser
Ad libitum sjusser start efter desserten
4 timer i alt
Pris pr. pers.: +185,-
Kaffe/the-Øko filter kaffe og øko PUKKA the
Fra buffet, serveres til desserten og bliver stående efterfølgende
Pris pr. pers.:35,-
Alle priser er inkl. moms
KONTAKT OS HER
"*" indikerer påkrævede felter
BOOKINGSBETINGELSER
LOKALET
Prisen er ex av-udstyr projekter, lærred, teknikker, scene, bagtæppe etc.
I har adgang til lokalet 30 min. Før. Ønskes der adgang til lokalet før, påregnes der ekstra lokaleleje. Dette er også inklusive opstilling af diverse udstyr, maskiner, musik etc.
Opdækning ved lange borde med hvide duge og levende lys. Ved yderligere udsmykning/pynt udregnes tilbud på opsætning og eventuel varighed af forlængelse af lokaleleje ud fra behov og ønsker.
BESTILLINGSBETINGELSER / ANTAL
Inden 60. dage til arrangement start kan I aflyse uden omkostninger.
Under 60. dage til arrangement start vil I blive opkrævet for lokalelejen + 10% af beløbet til mad og drikke.
Under 30. dage til arrangement start vil I blive opkrævet for lokaleleje + 25% af beløbet til mad og drikke.
Under 14 dage til arrangement start vil I blive opkrævet for lokaleleje samt + 75% af beløbet til mad og drikke.
7 dage inden arrangement start skal vi bruge det endeligt antal, som også bliver det I bliver faktureret for. Herefter vil I blive opkrævet fuld pris ved en aflysning. Dette skal ske skriftligt til mail: info@spiselauget.dk.
Det er ej heller muligt at nedjustere antallet. Opjusteres antallet pålægges der 25% af prisen på varen i ekstra håndteringsgebyr (dette er kun muligt indtil 3 dage forinden, herefter er det ikke muligt længere).
Øvrige omkostninger ved bestilling fra eksternt firma, fx musiker, selfie boks, pynt, bar setup, leje af borde etc. vil blive faktureret 100% til jer efter deres afbestillingsbetingelser.
Endeligt antal skal ske skriftligt på mailen info@spiselauget.dk.
WIFI
Vi har gratis internet på Godsbanen. Vi garanterer ikke 100% stabilitet på forbindelsen.
PARKERING
Der er parkering rundt om Godsbanen. Alle pladser er mod betaling og kan betales via automat ude på p-pladserne.
FAKTURERING
Faktura på mad, drikke og eventuel lokaleleje og evt. forbrug af teknikertimer, leje af udstyr etc. fremsendes via mail efter endt arrangement. Bliver det samlet behov for faktura under 5.000 kr. pålægges der faktureringsgebyr på 45 kr.
KONTAKT PÅ DAGEN
Har du behov for at komme i kontakt med os på dagen dit arrangement afholdes, skal du ringe direkte til vores restaurant på tlf.: 31412022. Mails ses og besvares ikke efter fredag kl. 14:00 og indtil mandag kl. 10:00.
MUSIK OG UNDERHOLDNING
Musikere har adgang til lokalet 2 timer før arrangement start. Ønskes der adgang til lokalet før, påregnes der ekstra lokaleleje. Dette er også inklusive opstilling af diverse udstyr, maskiner, musik etc.
Musik forplejning:
– Musikermad (godt mættende hovedret) 175,- pr. pers.
– Soda/safte, øl, vin, spiritus etc. faktureres efter forbrug.
– Er der specielle ønsker (i form af en rider) fra musiker, viderefaktureres disse direkte til jer. Disse skal være i vores hænder senest 30. dage før afvikling.
OBS!
Vær særlig opmærksom på at røgmaskiner / røgkanoner ikke er tilladt i nogen af bygningens lokaler. Bruges disse alligevel, aktiveres brandalarmen og prisen på udrykning fra brandvæsnet og eventuelle andre omkostninger pålægges jer.