HOLD BARNEDÅB PÅ LULA
LULA er beliggende i unikke omgivelser på den gamle lystbådehavn i Aarhus. Her er der havkig, lys og farverig indretning kombineret med rustik og maritim stemning. En afslappet stemning vil sænke sig over jer, lige så snart I træder op ad trappe og smagen af sol og sommer vil ramme jer.
Vi på LULA vil gøre jeres store dag helt særligt. Sammen planlægger vi festen, så jeres ønsker, drømme og behov bliver opfyldt. Vi vil sammen med jer gøre ideer og drømme til virkelighed, så I får en fest I aldrig vil glemme. Vi tager os ad alt fra start til slut. I skal blot komme og nyde festen.

MAD & DRIKKE
I får serveret vores lækre brunchmenu som delemad på bordene. Det vil være
den aktuelle menu, som står skrevet på hjemmesiden under menuen “brunch”.
Mulighed 1:
Brunch menu inkl. Ad libitum Cava, friskpresset appelsinjuice, æblemost fra Mariendal Mosteri, mimosa, stempelkaffe og te.
Tilgængeligt i 2 timer
285,- pr. pers.
Mulighed 2:
Brunch menu inkl. Ad libitum Cava, friskpresset appelsinjuice, æblemost fra Mariendal Mosteri, mimosa, stempelkaffe og te.
Tilgængeligt i 3 timer
425,- pr. pers.
Tilkøb:
I kan naturligvis tilkøbe special kaffer på dagen, fx kaffe latte, cappuccino mm.
Dette bestiller I blot på dagen og afregnes efter forbrug.
PYNT OG OPDAEKNING
Da restauranten har så meget stemning og små finurligheder, dækker vi normalt ikke op med hvide duge. Vi kan dog altid sammen finde en løsning, der passer lige til jer.
Opdækning med hvide duge og levende lys 25,- pr. pers.
Simple blomster: Vi anbefaler Anja fra Skå Snit, sammen kan I finde det der passer præcis til jeres ønsker.


DET PRAKTISKE
Bordene kan benyttes i op til 3,5 timer, dog senest indtil kl. 15:30 om lørdagen. Ankomst senest kl. 12:00.
PYNT OG BLOMSTER
I er hjertelig velkomne til at medbringe simpel bordpynt og blomster. Det er ikke tilladt at medbringe konfetti af nogen art, heliums balloner og/eller røgkanoner. (Husk: Det er kun bordpynt, ikke til vægge, loft eller andre områder).
MEDBRAGT DÅBSKAGE
Det er muligt at medbringe sin egen dåbskage. Dette tager vi 600 kr. for, men vi serverer den gerne og har flot service dertil.
GAVEBORD
Vi finder et lille område, hvor evt, gaver kan stå.
SANGE/TALER
Sange/ taler er ikke muligt i restauranten, da vi skal tage hensyn til de øvrige gæster.
BABY HØJSTOLE
Dem har vi rigeligt af i restauranten.
SÆRPRISER
Børn mellem 3-10 år spiser til halv pris. Babyer under 3 år spiser gratis.
PUSLEBORD
Vi har desværre ikke noget puslebord :(.
Regningen betales på dagen.
BOOKING-
BETINGELSER
VED BOOKNING AF RESTAURANTEN
Endelig antal skal være i vores hænder senest 7 hverdage inden arrangements start. Dette antal bliver også det som I afregner for. Dette skal meldes ind skriftligt til vores mail:
Som udgangspunkt vil restauranten være åben for andre gæster og I har derved ikke restauranten for jer selv.
Kan I garantere at I bliver over 50 personer, så lukker vi gerne restauranten til jer.
